29 Eylül 2009 Salı

TEMA Eğitim Tırı Küçükçekmeceliler ile Buluşuyor

TEMA Vakfı ve DenizTemiz Derneği TURMEPA birlikte Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine karşı “Geleceğimiz Erimesin” Mobil Eğitim Kampanyası başlattı. Bir ay süreyle Kanyon Alışveriş merkezi önünde doğaseverlerle buluşan TEMA Eğitim Tırı’nın İstanbul’daki ikinci durağı 30 Eylül – 08 Ekim 2009 tarihleri arasında Küçükçekmece Sefaköy Armonipark Alışveriş Merkezi olacak. Küçükçekmece Belediyesi ve Armonipark Alışveriş Merkezi’nin katkılarıyla doğaseverlerle buluşacak eğitim Tırı’nda TEMA İstanbul 3. Bölge Temsilciliği koordinasyonunda verilecek eğitimler, herkese açık ve ücretsiz olacak.
TEMA Eğitim Tırı’nın Küçükçekmeceliler ile buluşacağı 30 Eylül 2009 tarihinde saat 14:00’te düzenlenecek törene, Küçükçekmece Belediye Başkanı Azizi Yeniay, TEMA Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Lütfü Baş, TEMA Vakfı Genel Müdürü Prof. Dr. Orhan Doğan, TEMA Vakfı İstanbul 3. Bölge Temsilcisi Zekavet Taş, TEMA Gönüllüleri ve Küçükçekmeceliler katılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder