24 Kasım 2009 Salı

Küçükçekmece Öğretmenler Gününü İki Kutladı

24 Kasım Öğretmenler Günü Küçük İstanbul’da iki farklı etkinlikle kutlandı. İlk etkinlik Milli Eğitim Müdürlüğü ile müşterek olarak Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde gerçekleşirken ikinci etkinlikte Halkalı Kültür ve Sanat Merkezi’nde bilgi evi öğrencileri tarafından gerçekleştirildi.
2008-2009 eğitim öğretim yılında emekli olan öğretmenlere hizmet şeref belgeleri ve plaketleri takdim edilirken genç öğretmenler and içti.
Küçükçekmece Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenlediği 24 Kasım Öğretmenler Günü programı Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde düzenlendi. Bu sabah 10.30’da başlayan programa; Küçükçekmece İlçe Kaymakamı Orhan Öztürk, Küçükçekmece Garnizon Komutanı Gökhan Mayil Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca katıldı.

Törende konuşma yapan Aziz Yeniay, toplumların en büyük probleminin eğitim olduğunu ifade ederek ‘’Eğitimi ciddiye almayan hiçbir ülke kalkınamaz ve eğitimsiz bireyler mutlu olamaz.Hayatlarımızın vazgeçilmez bir parçası olan eğitimin sınırı yoktur’ dedi.Hemen ardından sözü alan İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, yürekleri sevgi dolu olan Türk öğretmenlerinin hedeflerinin ortak olduğunu söyledi. Küçükçekmece İlçesi Kaymakamı Orhan Öztürk ise ‘’ Bizde birisi yanlış bir şey yaptığı zaman cahillik etti derler. Öğretmenler bizim cahillik yapmamızı önleyen kişilerdir. Ben de bir öğretmen çocuğu olarak büyümenin günlük yaşamımda bana neler kazandırdığını görüyorum’’ diye konuştu.

2008-2009 öğretim yıllarında emekli olan öğretmenlere plaketlerini, Küçükçekmece İlçe Kaymakamı Orhan Öztürk, Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca ve Küçükçekmece Garnizon Komutanı Gökhan Mayil takdim etti. Plaketlerin verilmesinin hemen ardından Küçükçekmece Okulları’nda göreve başlayan genç öğretmenlerin görev yeminini içeren “And İçme Töreni” gerçekleştirildi. Bu törenle, emekli öğretmenlerden görevlerini devralan genç öğretmenler iş yaşamlarında ilk adımlarını atmış oldular. Programın sonunda Eşref Bitlis Lisesi’nden bir öğretmen ile öğrencisinin hazırladığı mini konser salondaki misafirlere keyifli anlar yaşattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder