14 Mayıs 2010 Cuma

Küçükçekmece'li Genç Sporcular Ödüllerine Kavuştu


Küçükçekmece Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 13 farklı branşta gerçekleştirilen spor müsabakalarında dereceye giren öğrenciler ödüllerini aldı.

13 Mayıs Perşembe günü Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde yapılan ödül törenine Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Belediye Başkan Yardımcıları A. Turan Koçer ve Levent Uslu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, çok sayıda öğretmen ve öğrenci katıldı.
2009-2010 Eğitim-Öğretim yılı boyunca 13 farklı branştan Basketbol, Hentbol, Satranç, Kız Futbol, Badminton, Masa Tenisi ve Oryantiring dallarında dereceye giren ilköğretim ve lise seviyesindeki öğrenciler için düzenlenen törende konuşan Başkan Aziz Yeniay, “Önümüzdeki günlerde sporla ilgili yeni proje ve hedeflerimiz var. Arzumuz, Küçükçekmece’yi kültürün ve sanatın merkezi olduğu gibi sporun da merkezi haline getirmek. Biz spora dair teknik altyapıyı oluşturacağız; sizler başarılı olacaksınız.” dedi. Başkan Yeniay sporun önemini vurgulayarak devam ettiği konuşmasını “Spor centilmenliktir, spor kardeşliktir, spor dayanışma ve dostluktur. Sporda kaybeden yoktur; spor yapan kazanır.” diyerek tamamladı.
Halk oyunları gösterisiyle süren ödül töreni toplu fotoğraf çekimiyle son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder