14 Mayıs 2010 Cuma

Prof. Dr. Sabahattin Zaim Küçükçekmece'de Anıldı


Örnek öğretmen’ merhum Prof. Dr. Sabahattin Zaim, Küçükçekmece Belediyesi’nin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’yle ortaklaşa düzenlendiği ‘Eğitim Bilim ve Kültür Proje Yarışması Ödül Töreni’nde anıldı.

14 Mayıs Cuma günü, Küçükçekmece Nikah Sarayı’nda gerçekleştirilen etkinliğe, Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Sinop Milletvekili Prof. Dr. Abdurrahman Dodurgalı, İstanbul Üniversitesi Dekanı Prof. Dr. Sedat Murat ve Prof. Dr. Halil Zaim ve çok sayıda öğretmen katıldı.

Sabahattin Zaim’in anlatıldığı barkovizyon gösterisiyle başlayan törende konuşan Başkan Aziz Yeniay, “ Bu yarışmayla, Sabahattin Hocamızın eğitimdeki meşalesinin geleceğe taşınacak olması bize heyecan veriyor. Devamlı hale gelecek bu projenin Küçükçekmece’mize yakışacağını düşünüyorum.” dedi. Sabahattin Zaim’in oğlu Halil Zaim ise, Türkiye’de bir şeylerin değiştiğini görmekten duyduğu mutluluğu dile getirirken şunları söyledi: “ Babamın en temel gayelerinden biri güzel insan yetiştirmekti. Bu kıvılcımın bir yangına dönüştüğüne şahit olmak bizi gururlandırıyor.”

Konuşmaların ardından, örnek öğretmenlerin ortaya çıkarılması amacıyla düzenlenen yarışmanın derece alanlarına, ödülleri takdim edildi. Türkiye çapında gerçekleştirilen yarışmanın sonucunda, 1. Yusuf Sabaz 4 bin lira, 2. Dilek Özgül 2 bin lira, 3. Nazife Temur bin lira ile ödüllendirilirken, Hamiyet Talay ise Mansiyon Ödülü’ne layık görüldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder