17 Aralık 2009 Perşembe

Küçük İstanbul Buluşmaları’nın İlk Konuğu Enver Yücel Oldu


Küçükçekmece Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlenen ve yarının başarılı bireylerini yetiştirmek amacıyla hayata geçirilen Küçük İstanbul Buluşmaları’nın ilk konuğu, Bahçeşehir Üniversitesi ve Uğur Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Enver Yücel oldu.

Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde saat 13:00’te gerçekleştirilen söyleşiye, Küçükçekmece İlçe Kaymakamı Orhan Öztürk, Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Milli Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Muzaffer Doğan, Ankara İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Balıbey, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca’nın yanı sıra çok sayıda öğrenci katıldı. Konuşma öncesi Enver Yücel’e plaket takdim eden Başkan Aziz Yeniay, Ulu Önder Atatürk’ün çizdiği muasır medeniyetler çizgisine ulaşma yolundaki en önemli ayağın eğitim olduğunu vurgularken, başta Enver Yücel olmak üzere Türkiye’de işini iyi yapan herkese teşekkürlerini iletti.

Söyleşi sonunda Enver Yücel’e Muzaffer Doğan tarafından çiçek verilirken, bütün katılımcılarla birlikte toplu fotoğraf çekimi yapıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder