7 Ocak 2010 Perşembe

"Renklerin Yangını" Küçükçekmece'de


Ressam Recep Garip’in, 25. kişisel sergisi “Renklerin Yangını” Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde açıldı.

Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Ressam Recep Garip, Müzisyen Hasan Cihat Örter ve çok sayıda sanatsever ile birlikte açılan sergi ocak ayı boyunca gezilebilecek.

Sergi açılışında konuşan Başkan Yeniay, “Görmüş olduğumuz resimlerdeki çizgilerin gücü, resimlerin derinliği kolay kolay yapılabilecek nitelikte değil. Birbirinden özel ve birbirinden özgün eserler için Recep Garip’e teşekkür ediyorum. Küçükçekmece Belediyesi olarak Kültür Merkezimizde bu sergiye ev sahipliği yapmak bizler için çok büyük mutluluktur. Burada birkaç yıl öncesinde taş atölyesi vardı, bugün ise içinde böylesine güzel resimlerin sergilendiği sergi salonları, tiyatro sahneleri olan Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi bulunuyor ve bu kültür merkezlerimizde ücretsiz eğitim alan kültürle, sanatla ve eğitimle yetişen 35bin öğrencimiz var” dedi.

Recep Garip yaptığı konuşmada ; “ Bu akşam 20 yılı aşkın süredir devam ettirdiğim resim çalışmalarımın ürünü olan 25. kişisel resim sergimi sizlerle paylaşıyorum. Anladım ki insan ruhunda ve beyninde şekillenecek olan bu coğrafyanın türküsünü bu ülkenin insanları çok zorlu bir şekilde söyler ve gerçekleştirir. Ben aklımdaki ve ruhumdakilerin resimlerini çiziyorum. Buradan, Sayın Başkana, bu sanat eserleriyle, kültür sanat merkezleriyle 35bin öğrenciyi eğitim altına almak suretiyle çalışmalarını gerçekleştirdiği için teşekkür ediyorum” dedi.

Gece, Recep Garip’in ve Hasan Cihat Örter’in birlikte gerçekleştirdikleri şiir dinletisiyle sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder