17 Şubat 2010 Çarşamba

Küçük İstanbul Buluşmaları Sabri Özel'i Ağırladı


Küçükçekmece Belediyesi tarafından düzenlenen Küçük İstanbul Buluşmalarına bu kez tekstilci işadamı Sabri Özel konuk oldu. 15 Şubat Pazartesi günü, Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen buluşmada, işadamı Sabri Özel ile Küçükçekmeceli öğrenciler bir araya geldi.

Türk tekstilinde, iç kaynaklarıyla büyüyerek kendi markasını yaratabilmiş ender isimlerden biri olan Sabri Özel, konuşmasında, meslek yaşamlarına yön verme arifesindeki gençlere izlemeleri gereken başarılı yolla ilgili önemli tavsiyelerde bulundu.

Çok çalışmanın başarı için önemli bir unsur olduğunu vurgulayan ve bu konuda Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay’ı örnek gösteren Özel, “ Aziz Yeniay’ın göreve gelmeden önceki Küçükçekmece’yi düşünün. Bunca yatırım, bu kültür sanat merkezleri hayal bile edilemezdi. Bu neticeye başkanımızın çok çalışmasıyla ulaşılmıştır.”diye konuştu.

Konuşmasında marka olma sürecine de değinen Özel, 1980 yılında tescillettiği Sabri Özel ismini, başlarda kabul ettirmekte zorluk çektiğini belirtti. Ben de bir Armani, Versace, Pierre Cardin olabilirim diyerek yola çıktığını ve ürünlerini, Sabri Özel etiketiyle satan firmalara daha ucuza verdiğini ifade eden Özel, “ Bu ülkede üretilen ürünlere, kendi markalarımıza sahip çıkmalıyız. Ülkemizin parasının ülkemizde kalması için üretim yapmalıyız. Sadece tüketerek büyük ülkelerle aynı seviyeye gelemeyiz diye düşünüyorum. Ben kendi gücümce bunu başarmaya çalışıyorum.” dedi.

Söyleşi sonunda konuşan Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Sabri Özel’in markasını, bir evlat yetiştirir gibi ülkemize faydalı bir hale getirdiğini belirtirken, “ Bu ülkenin iyi bir milliyetçisi olan Sabri Bey’e ülkem ve ilçem için teşekkür ediyorum. Eğer en iyisi olmaya çalışıyorsak başarmışız demektir.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder