26 Şubat 2010 Cuma

Sportif Müsabakaların Ödül Töreni Yapıldı


2009–2010 yılı eğitim-öğretim sisteminde Küçükçekmece Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 13 farklı branşta gerçekleştirilen sportif müsabakalardan atletizm, futbol ve voleybol branşında dereye giren öğrenciler görkemli bir törenle ödüllerini aldı.

25 Şubat 2010 Perşembe günü ,Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen ödül törenine; Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Küçükçekmece Kaymakamı Orhan Öztürk, İlçe Milli Eğitim Müdürü Âdem Koca, Yenişafak Gazetesi Spor Müdürü Erhan Köknar, Yenişafak Gazetesi Spor Yazarı Osman Tanburacı, Basketbol Yorumcusu İsmet Badem, Fotomaç Köşe Yazarı Turgay Demir, eski futbolcu ve ünlü spor yazarı Ogün Altıparmak, Teknik Direktör Hikmet Karaman, Sanatçı Sami Aksu ve öğrencilerin de olduğu kalabalık bir grup katıldı.

Müsabakaların sonunda dereceye giren okul takımlarına kupalarını, Küçükçekmece Belediye Başkan Aziz Yeniay, Küçükçekmece Kaymakamı Orhan Öztürk, İlçe Milli Eğitim Müdürü Âdem Koca, Erhan Köknar, Osman Tanburacı, İsmet Badem, Hikmet Karaman, Ogün Altıparmak, Turgay Demir ve Sami Aksu’nun elinden aldılar.
Programın sonunda davetliler ve öğrencilerle günün hatırası için toplu fotoğraf çekimi gerçekleştirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder