30 Nisan 2010 Cuma

Küçük İstanbul Buluşmaları Nadir Güllü'yü Ağırladı


Alanında uzman isimleri Küçükçekmece’nin gençleriyle buluşturarak yarının başarılı bireylerini yetiştirmeyi amaçlayan Küçükçekmece Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlediği “Küçük İstanbul Buluşmaları” söyleşisinde, baklavanın profesörü Nadir Güllü’yü ağırladı.

Karaköy Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Güllü, 29 Nisan Perşembe günü Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen söyleşide, tecrübelerini öğrencilere aktardı. Konuşmasına, çıraklığının yapılmadığı bir işin ustası olunamayacağını vurgulayarak başlayan Güllü, çıraklığından bu yana 36 yıl sürdürdüğü baklavacılıkta hala öğreneceği çok şeyi olduğunu ifade etti.

Öğrencilere, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamalarını öğütleyen Nadir Güllü, “ Okulunuz sonuç olarak bir gün bitecek. Bu yüzden şimdiden ileride hangi meslekle uğraşacağınızı planlamalısınız. Ben mesleğime saygı duyuyorum. Siz de saygı duyacağınız, seveceğiniz ve inandığınız tek bir işe odaklanın ve şunu unutmayın; önemli insan değil değerli insan olun.” diye konuştu.

Nadir Güllü, baklavacılıktaki başarısıyla ilgili ise, “ Öncelikle sevgiyle yoğrulmayan hamurdan baklava olmaz. Daha sonra ise kalite gelir. Ben hiçbir zaman kendim yemediğim baklavayı müşterime satmadım. Dedemizden bize kalan güzel geleneklerimizi korumak için çalışıyorum, para kazanmak için değil. Para kazanmak başka gönül kazanmak başka. Benim amacım dedemin baklavasını bilimle birleştirerek Türkiye’nin ismini tüm dünyaya duyurmak.” dedi.

Söyleşi boyunca öğrencilerin sorularını yanıtlayan Nadir Güllü, küçük bir sınav yaptığı öğrencilere birer kutu baklava takdim etti. Bir saate yakın süre Küçükçekmeceli öğrencilerle sohbet eden Nadir Güllü’nün dinleyicileri arasında Küçükçekmece Belediye Başkan Yardımcısı Levent Uslu ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Adem Koca da vardı. Başkan Yardımcısı Levent Uslu, konuşmasının ardından Nadir Güllü’ye teşekkür ederek plaket ve çiçek takdiminde bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder