7 Nisan 2010 Çarşamba

Küçükçekmece’de Engelsiz Yaşam


2004 yılından bu yana “Küçükçekmece’de Engelsiz Yaşam” sloganıyla engelli vatandaşlarımızın yaşam kalitesini en üst seviyelere taşımayı hedefleyerek çalışmalar yürüten Küçükçekmece Belediyesi, “Her Engeli Aşalım 2010” Malzeme Dağıtım Töreni ile bu hedefine bir adım daha yaklaşıyor.

Bugüne kadar engelli vatandaşlarımıza, tekerlekli sandalyeden işitme cihazına, hasta bezinden koltuk değneğine birçok malzeme yardım hizmetinde bulunan Küçükçekmece Belediyesi, 9 Nisan 2010 Cuma günü, Küçükçekmece Nikah Sarayı’nda düzenleyeceği törende, 20 akülü sandalye, 40 manuel sandalye ve 21 işitme cihazı dağıtacak.

Törene İstanbul Milletvekili Lokman Ayva, Küçükçekmece Kaymakamı Orhan Öztürk, Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay ve sanatçı Metin Şentürk’ün yanı sıra çok sayıda davetli katılacak.

Saat 14.30’da engelli karikatürist Faruk Çağla’nın karikatür sergisinin açılışıyla başlayacak program, protokol konuşmalarının ardından Küçükçekmece Engelliler Masası Tanıtım Filmi’nin gösterimiyle devam edecek. Programda Engelliler Tiyatro Grubu’nun gerçekleştireceği gösterilerin sonrasında malzeme dağıtım törenine geçilecek. Son olarak tören bitiminde Metin Şentürk Küçükçekmecelilere özel bir konser sunacak.

PROGRAM:

Tarih : 9 Nisan 2010, Cuma
Saat : 14.30
Yer : Küçükçekmece Nikah Sarayı
Adres : Kartaltepe Mah. E-5 Üzeri Sefaköy/Küçükçekmece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder